Our locations

Harley-Davidson® Beograd
TC MERCATOR Bulevar umetnosti 4, 11070 Novi Beograd
NOVOSTI

Nova PAN AMERICA nam stiže!

Pan America je potpuno novi Harley-Davidson motocikl dizajniran za one koji žele nešto više od tradicionalne vožnje motocikla i na putu i van njega. Ovaj motor poziva na avanture, moćan i bogat tehničkim rešenjima "Ponosni smo što predstavljamo prvu Pan America-u, naše prvo putovanje u enduro svet" rekao je Jochen Zeitz predsednik i izvršni direktor kompanije Harley-Davidson. Avanturistički pejzaž severnoameričkih predala inspirisao je mogućnosti ovog svestranog motocikla. HD ambasador i pravi predstavnik i ovog modela je glumac Jason Mamoa i sa zadovoljstvom pomaže ulazak ovog modela u svet. Harley-Davidson tim inžinjera i dizajnera stvorio je model sa premijum funkcijama, vrhunskim perfomansama i inovativnim rešenjima. Svaki detalj od rukohvata i držača bočnih kutija do horizontalnih farova koji osvetljavaju desno vidno polje na terenu bio je podredjen funkcionalnosti. 

Novi modeli sadrže novi Revolution Mak 1250 cc blok sa 150 konjskih snaga i vodenim hladjenjem. Da bi se smanjila težina blok takodje funkcioniše kao središnji okvir motora. Pan America teži 245 kg. Opremljena je sistemima za podršku u vožnji kao što su podesivi režimi vožnje ili sigurnosni sistemi u krivinama. Tehničke inovacije pomažu vozaču da ubrza, uspori i zakoči. Po prvi put u istoriji, Pan America posedujem sistem koji može automatski prilagoditi visinu sedišta tokom vožnje i zaustavljanja (ARH),

Dosta dodatne opreme biće dostupno za modele Pan America, kao što su 3 vrste trajnih kofera, kao i proizvodi za mušku i žensku odeću koje je dizajnirao REV'IT dugogodišnji evropski proizvodjač.

 

Imajući u vidu perfomanse i smanjenje težine, oblik motora i blok motora dizajnirani su sa najboljim odnosom težine i konjske snage. Blok postaje deo okvira tako da je napuštena tradicionalna struktura okvira. Tri elementa prednji, središnji i zadnji podokvir pričvršćeni su za blok. Ovim rešenjem dobijena je manja težina i tvrdji okvir, što pruža bolju upravljivost. Aluminijumska zadnja viljuška smanjuje neželjenu težinu motora.  Medjuosovinsko rastojanje od 1580 mm idealno je za "pentranje" po neravnom terenu sa sve putnikom i prtljagom. 19-inčni prednji i 17-inčni zadnji aluminijumski točkovi su jaki ali lagani, što motor čini pogodnim i za asfalt i za neravan teren. 

BREMBO® KOČNICE

Harley-Davidson i Brembo zajednički su razvili jedinstveni sistem kočenja za modele Pan America za odgovarajuću silu kočenja i perfomanse kočenja. Nove radijalno fiksirane četvoroklipne čeljusti (30mm) rezultiraju krutošću i smanjenjem težine i savršeno se uklapa u karakteristike motora. Dvostruka disk kočnica od 320 mm napred i disk kočnica od 280 mm pozadi. 

PRILAGODLJIVA ŠASIJA 

Pan America ima pasivno prednje i zadnje kućište vrhunskog kvaliteta sa potpuno podesivim prigušivanjem potiska i vuče. Putanja opruge i napred i nazad je 190 mm. Prva šasija je od SHOVA® sa kliznim držačem od 47 mm. Zadnja oružna potpora opremljena je SHOVA®  Piggiback rezervoarom sa hidrauličnim podesivim naponom. Zadnje vešanje povezuje se sa zadnjom viljuškom i ramom sistemom klatna za udobnost na asfaltu i odličnim povratnim informacijama na terenu. 

EKRAN OSETLJIV NA DODIR 

Sve informacije i podaci pojavljuju se na nagnutom ekranu osetljivom na dodir dijagonale 6,8 inča (sa tankim slojem filma, tečnim kristalima visokog kvaliteta slike i kontrasta). Staklo protiv refleksije pruža dobru čitljivost u svim svetlosnim uslovima. Tokom vožnje, vozaču putem ekrana osetljivog na dodir takodje može da se pristupi pomoću kontrolnih dugmadi na volanu. Sistem se može povezati sa pametnim telefonom putem Bluetooth veze. Navigaciju takodje možete preuzeti na Vaš iOS ili Android uredjaj pomoću besplatne aplikacije Harley-Davidson. 

UGAONI SISTEMI BEZBEDNOSTI

Model Pan America ima sigurnosne sisteme u krivinama koji Vam pomažu da vozite u iznenadnim vanrednim situacijama ili u lošim uslovima na putu. Električni sistem nadgleda kretanje šasije u skladu sa električnom pomoći pri kočenju i elektrikom motora. Detekciju krivina nadgleda unutrašnji senzor IMU i ispravlja vožnju ako se ugao motora promeni ili ako se kreće pravolinijski. Senzori koji su ugradjeni: električna pomoć pri kočenju, sistem protiv blokiranja točkova u krivinama, sistem protiv kočenja u krivinama, sistem ubrzanja u krivini, sistem zaštite od prevrtanja. 

NAČINI VOŽNJE

Možete da izaberete izmedju pet različitih podešavanja za motocikl (4 unapred programirana i jedno slobodno podesivo): Street, Sport, Rain, Off-Road, Off-Road plus. Svaki režim vožnje podešava različitu snagu motora, kočnicu motora, osetljivost sistema za zaustavljanje i skretanje u krivinama na motoru. Vozač može izabrati režim vožnje u mirovanju ili u toku vožnje pritiskom na dugme MODE na upravljaču.